Reklama na urządzeniach paczkomat


Wybierając Paczkomat jako kanał promocji, zyskujesz możliwość dotarcia do odbiorców na terenie całej Polski
Reklama na paczkomatach to nowoczesny i skuteczny nośnik rekomendowany przez nasz zespół dla kampanii w przestrzeni miejskiej. Imponująca liczna maszyn zapewni, że Twoja marka dotrze do szerokiego grona odbiorców w całej Polsce.
Dobierzemy najlepiej zlokalizowane paczkomaty pod względem miejscowości, grup docelowych.
Przygotujemy projekt, który w pełni wykorzysta potencjał powierzchni reklamowej. Poprowadzimy projekt od A do Z dbając o prawidłowy i skuteczny przebieg kampanii.
Korzyści promocji na urządzeniach paczkomat
Precyzyjne kierowanie reklam do określonych grup odbiorców oraz możliwości geolokalizacji targetowanych treści
Ogólnopolski zasięg kampanii
Oświetlona reklama 24 godziny na dobę
Dotarcie do Klientów, którzy chętnie robią zakupy przez internet
Oklejanie urządzeń paczkomat
Sampling próbek reklamowych do skrytek
Reklama na ekranach
Oklejanie urządzeń paczkomat
Reklamy umieszczone na paczkomatach wyróżniają się wyjątkową widocznością, są widoczne z daleka. Efektowność wynika nie tylko z rozmiarów, ale przede wszystkim z zastosowanego oświetlenia, które zapewnia doskonałą widoczność reklamy przez całą dobę. Przemyślane rozmieszczenie paczkomatów w miejscach o wysokim natężeniu ruchu, takich jak, galerie handlowe, parki, duże osiedla mieszkaniowe, dworce, biurowce powoduje, że reklamy te są dostrzegalne nie tylko przez ich użytkowników, ale także przez licznych przechodniów. W efekcie, reklamy na paczkomatach, skutecznie docierają do szerokiego grona odbiorców.
Sampling
Nowoczesna forma reklamy, która wzbudza miłe skojarzenia. Klienci, którzy odbierają paczki z Paczkomatu, mogą mieć w swojej skrytce próbkę produktu Twojej marki. Klienci to docenią.
Reklama na ekranach
Kampania na ekranach paczkomatów to skuteczny sposób na dotarcie do szerokiego nawet do ponad 1 miliona odbiorców dziennie.
Reklama wyświetlana na ekranach paczkomatów może być wyświetlana w formie statycznej, video lub interaktywnie. Zamówienia online składa ponad 78% internautów, prawie wszyscy wybierają paczkomat jako miejsce doręczenia!
